Na een academische opleiding te hebben afgerond, ben ik een 20-tal jaren werkzaam geweest in de zorg- en welzijnssector. Per 1 januari 2010 heb ik de stap gezet naar het zelfstandig ondernemerschap.

Tijdens mijn loopbaan heb ik ruime ervaring opgedaan als (ambtelijk) secretaris . Met veel plezier heb ik ondersteuning geboden aan diverse medezeggenschapsorganen, commissies en gebruikersgroepen.

Daarnaast heb ik mij als informatiemanager bezig gehouden met het inrichten van informatiesystemen op dusdanige wijze dat medewerkers en management optimaal ondersteund worden bij de uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden. In deze functie ben ik in aanraking gekomen met vele aspecten van de bedrijfsvoering van een organisatie, van financial control tot marketing en kwaliteit.

Het bieden van ondersteuning in diverse vormen, met als doel om processen zo soepel mogelijk te laten verlopen, is waar ik mij graag voor inzet.

Woorden die mij kenmerken zijn: serieus, betrokken, integer, gestructureerd, perfectionistisch en servicegericht.

Voor nadere informatie verwijs ik naar mijn profiel op Linkedin.

Diensten

Wilt u meer te weten komen over mijn diensten? Klik dan op de knop hieronder.